Van zonnekoningkjes naar zeemeermin

1 mei 2015 - Saint-Benoît-sur-Loire, Frankrijk

Het lag niet direct in mijn bedoeling om al weer bij jullie in te breken! Maar deze ervaring wil ik toch even kwijt. Ik sprak gisteren over een druppeltje, maar dat was vandaag wel even anders. Als ik dit onvermeld zou laten, denk je misschien oh dst was een makkie voor Wim en Henk. Afgelopen zondag sprak iemand in Chartres over het weer. Het zou vanaf maandag veranderen; regen en wind zouden onze trip gaan vergallen. Nu heb ik al eerder verteld, van hoe fijn het was. Zon, zon en de gele lappendeken onderweg. Blauwe luchten die opfleurden, een verbrande neus en zelfs een blaar op de lip allemaal door die lekkere zon. Sinds gisteravond weet ik dat het hier in Poutiers en nu in Lazy anders kan zijn. Vanmorgen in een ondere outfit, nog niet getoond, aan de start. Met regen op pad. Niet leuk en het wordt er niet leuker op. Alles wordt nat en natter. De wind wil je vellen of villen?! Maar lees de verhalen: fietsen zit in ons bloed. Niet seuren maar ook hier maar genieten. Maar niet heus.na ruim 50 km zijn we nu neergestreken bij Patrick en zijn Ierse vrow Gay!!  Alles snel vergeten, alles hangt te drogen en zelf zijn we ook weer droog tot achter de oren.ik stop er mee en hoop de volgende keer een droog verhaal te kunnen brengen. Il reste pleuvoir!! J' espere ne pas demain?

1. Francie:
    1 mei 2015
    O,Wim ik was er al bang voor,zag gisteren op tv een grote wolk hangen boven jullie gebied en dacht o,jee dat ziet er slecht uit!
    Nu maar lekker uitrusten en flink blazen zodat de wolk verdwijnt anders gewoon een dagje wachten!
    Goede moed houden en maar weer tot de volgende mail,lieve groet, francie.
  2. Ivonne:
    1 mei 2015
    Na regen komt zonnzonneschijn! Leuk om jullie verhalen te lezen! Geniet van de kilometers die nog komen gaan!
  3. Frans Kouwenberg.:
    2 mei 2015
    Ja het moet ook niet allemaal van zelf sprekend zijn.
    Jullie stoere Hollanders kunnen toch tegen regen en wind.
  4. Cor bert & britt:
    2 mei 2015
    lieve mannen we hebben de mail ontvangen regen wind niet leuk maar jullie genieten nog ervan de gezondheid Henk is ook top jullie zijn de toppers van njimegen met ons gaat het ook goed de tuin is klaar veel stof van stoep leggen en trillen maar nu is het klaar de wjin staat nu stof vrij,n lieve groet van ons