Een "druppeltjes" etappe

30 april 2015 - Poitiers, Frankrijk

toen ik de laatste keer tot U (jou) kwam,waren we in Tours. Daarna zijn er weer twee fietsdagen verstreken op weg naar ons doel, in het volgende land. De ervaringendie ik met jullie wil delen worden wellicht wat saai. Het eerste boek hebben we uit. Het fietsen zit Nederlanders misschienin het bloed, dan denk ik dat wij het goede bloed hebben? We fietsen met plezier, we stappen af voor een bak koffie met supplement en bestijgen weer ons stalen ros. Misschien te snel??? Het weer stuurt ons in de pedalen. En natuurlijk Christoffel, de dagelijkse bezoekjes aan de kerk of basiliek, de steen die balanceert en de herinnering aan mijn moeder.voor de insiders(handoeken). We zijn beiden  niet zo voor die ouwe meut, dus ruInes ed. Laten we links liggen en kijken meer naar mooie gebouwen o.a.kastelen. Masr die zijn vaak hoog ommuurd en niet te bezichtigen. Op zich niet zulk en ramp want dan hebben weer wat meer tijd voor onze culinaire pelgrematie. En dat doen beiden graag genieten vande streekgerechten weggespoeld met franse wijn! Maar met mate want we moeten de volgende dag weer op de fiets. Ik begon mijn titel met "druppeltjes" dat is niet de wijn , maar die twee, die vandaag op onze helm kregen.we hebben het droog gehouden en dat hopen we ook voor de volgende trajecten tot in Spanje. Pour  Maintenant:  a tout a l'heure..Guillaume

1. Fiet en rob:
    30 april 2015
    Beste Santiagogangers,
    Dank voor jullie nieuwe Mini druppeltjes verhaal! Leukemans jullie fietspad te kunnen volgen! Hier erg stil, geen Nina, geen Hans en Marlies, geen Peter, en helemaal geenk leven op 74. Heel veel succes voor de volgende kilometers! We missen jullie! Tot gauw, veel lieve groeten van ons, speciaal een knuffeltje van Fiet.
  2. Theo:
    1 mei 2015
    Bordeaux schon in Sichtweite??? Wollte Sonntag zum Frühstück nach Bordeaux kommen, aber leider gab's keine last minute Flüge mehr... Vielleicht beim nächsten mal!?!
    Euch einen schönen 1.Mai. Hoffe Ihr habt etwas besseres Wetter als hier.
  3. Angelique:
    1 mei 2015
    Als de "chant" Tour maar niet te ritmisch wordt want dan zou je wel eens van het rechte pad af kunnen fietsen .wat een geweldige tocht maken jullie en steeds het geweldig liefs Angelique
  4. Angelique:
    1 mei 2015
    Ik had een plaatje v.d. Zon geplaatst helaas dat is er niet ingekomen dus nu ontbreekt dat
  5. Marlies:
    1 mei 2015
    heerlijk! het einde van de dag is een super beloning voor het fietsen. het was voor ons ook altijd genieten.
    ik krijg heimwee...
    we genieten mee!
    xx
  6. Francie:
    1 mei 2015
    Wim,van ons als hard werkende vrijwilligers bij de Voedselbank krijg je heel veel groeten.zondag gaan we naar de verjaardag van Hubert. Trudy,Joep en ik zijn van ons ploegje vertegenwoordigd,Margriet komt ook en vond het gezellig om bij ons te zitten,nou? Denk je dat? Ha,ha!
    Nou mannen maar weer bedankt voor het mooie verhaal en goed gaan! Francie xxx xxx