Weer een hoop gebeurd!

4 mei 2015 - Royan, Frankrijk

Vanuit ons "vakantie-adres" Royan aan de kust weer bij jullie binnen! Ik schreef over zeemeermannen, dat waren we rum 2 en 1 hslve dag. Gisteren aangekomen aan de kust. Snel een prettige kamer met zeezicht!  Klein hotel met service!! Wat gebeurt?? Ik krijg een email vanuit Nederland, dat de politie van Chartres hem gecontact heeft met de mededeling, Ipad terugegevonden. De eigenaar leest de mail en belt direct met politie-buro en hoort dat de ipad op zijn buro ligt!!! Dan geloof je toch in St Jacobus of wie dan ook meer. De vader van de steler brengt hem terug en de kosten betalen voor de verzending of anders, naar de rechtmatige eigenaar. Ik kan mijn oren niet geloven. Met behulp  van eigenaar alles geregeld dat over 4 weken mijn eigendom terug is in de stad N. Gisteren nog een mooi voorval, we waren in de kathedraal van Santes. Ging ter communie en vroeg de cure tijdens het uitreiken of ik een stempel kon krijgen.biensure! Na de mis was er nog een doop en ik in de sacrestie  naar de stempel "doos". Men zocht naar een laadtje in een tafel die er niet in zat. De cure verbaasd! Toen kwam de "doos" en stempel. Van de ksthedraal van Santes. Een triomphe! Nu aan de kust met alle ervaringen een extra dag rust.zoveel in een pasr dagen. Regen,regen kust, zon ipad!! En dan op de valteep krijgt Henk nog een mindere mail te verwerken: heeft zijn tante een hartaanval gehad. Men heeft een week die informatie voor hem achter willen houden. Het gaat nu weer beter en Tante gaf aan de ontyding Henk te besparen. Ook dat hoort bij onze reis. Lief en leed liggen dicht bij elkaar. We pakken de draad weer op en gaan op weg voor de volgende stempel in de stad Royan. Je ziet slles zal goed komen en wij steeds een stukje dichter bij ons doel   SANTIAGO, SALUIT DE GUILLAUME ET HENRIQUE

1. Sandra:
    4 mei 2015
    jeetje .... wat heftig allemaal.....maar fijn dat je ipod terecht is !! groetjes uit nimwegen..

ps mama en papa hebben ook mooi verhaal maar dat mail ik je nog wel ☺
  2. David:
    4 mei 2015
    Daar waar vertrouwen is in de holy Spirit, is geen plaats voor angst. En komt alle goeds naar je toe!
    Super om te horen dat de Ipad terug is.
    En je vertrouwen weer terug kan komen.

Wens jullie veel plezier en wijsheid bij alles wat er op jullie afkomt
    Groetjes David
  3. Frans Kouwenberg.:
    4 mei 2015
    Je ziet wel er bestaat nog iets anders, alles komt weer goed.
    Veel plezier nog verder, en kijk goed uit ik kan het niet genoeg zeggen. Doei.
  4. Marlies:
    4 mei 2015
    Inderdaad een wonder van Jacobus!
  5. Peter wolters:
    4 mei 2015
    He he, het geloof in de mensheid is weer terug! Bid in een volgende kerk maar een weesgegroetje voor mijn beste vriend Henk, die vrijdag overleed. Een kaarsje opsteken mag ook! Hij was wel niet goed katholiek, maar.....baat het niet, dan schaadt het niet. Hou jullie goed en trap ze. De groeten vanuit de Groesbeekseweg!
  6. Jack & Anny.:
    Wim
    Geweldig dat je je ipad weer terug krijgt.
    Dat komt vast omdat hij in de kathedraal is geweest.
    Wij hebben zomaar ineens jou reisverhalen.
    Leuk om te lezen.groeten aan Henk en fiets ze nog.
    Houdoe Jack & Anny.
  7. Gerard Lansink:
    Hoi Wim en Henk,
    zo te zien verloopt de reis vrij voorspoedig. Ik wens jullie nog een hele fijne en relaxte tocht toe.
    Geloof maar in bovenaardse zaken. Dan komt het goed.
    Groetjes.
    Gerard.
  8. Trudy en Gerard:
    Hallo Wim en Henk
    Wat leuk die verhalen we genieten er echt van
    Heel veel fiets plezier en geniet er van
    gr Gerard en trudy
  9. Cor bert & britt:
    6 mei 2015
    ga zo door toppers gr cor bert