Aanvulling op teleurstelling

25 april 2015 - Chartres, Frankrijk

Mensen ik kan toch via de ipad van Henk mijn reislogger inzien, dus ook eventueel jullie reacties. Maar ook via mijn mail adres [email protected] buiten de reislogger om.

1. Angelique:
    25 april 2015
    Wat een narigheid ,heb je de H.Antonius al gevraagd om de iPad terug te vinden ? Doen hoor! Laat a.u.b. De vrolijkheid van jullie niet verdwijnen liefs Angelique.
  2. Francie:
    25 april 2015
    In de kerk nog wel!!! Te gek hoor maar zo te zien houden we contact,fijn en nogmaals veel fietsplezier maar weer!
    Lieve groet voor beiden,francie.
  3. Marlies:
    26 april 2015
    Balen! Maar inderdaad, gelukkig blijft het contact!
    XM
  4. Cor bert & britt:
    26 april 2015
    hallo mannen jammer van de ipad dat ze die gestolen hebben maar goed dat henk by zich heeft verder gaat het heel goed met jullie Henk ook weerbeter veel heiig water gedronken in de kerk keel is nu over wij wensen jullie ,n hele goede fiets tocht,en let goed op jullie spullen.groetjes bert cor ,.kus
  5. Wim:
    27 april 2015
    Ik was vorig jaar in de kathedraal in Chartres. Prachtig. Hebben jullie ook het labyrint gelopen? Goeie reis verder....
  6. Maurice:
    5 mei 2015
    Mooie verhalen Wim, geniet van het lezen, hoop voor je dat de fiets lekker zit. Hier word ook goed gefietst. Groeten vanuit Cuijk voor jou en Henk