Genoten oponthoud

17 april 2015 - Heijen, Nederland

Na en weekje van relaxen en uitzieken in Heijen is dan nu toch de grote dag aangebroken, dat we onze reis vervolgen richting zuiden. Henk is dusdanig fit, dat hij met mij het avontuur verder aangaat. De tassen zijn weer gecontroleerd op inhoud en gewicht, zodat we evenwichtig op pad gaan. We willen vandaag de dag beëindigen in Breda. Daar zijn de bedden reeds gespreid in afwachting van 2 vermoeide fietsers uit het richting noord-oost.

Voor nu: Geen doel is te ver als je plezier hebt in wat je doet!!

Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Sandra:
    17 april 2015
    Wederom heel veel succes !
  2. Peter wolters:
    Succes en forceer niet!
  3. Francie:
    17 april 2015
    Heel veel succes mannen, wij denken vandaag tijdens ons "werk" aan jullie en zullen het er nog wel overvhebben!francie.
  4. Johan en Rien:
    17 april 2015
    Heel fijn te horen dat jullie de reis kunnen hervatten maar vooral natuurlijk dat Henk weer helemaal opgeknapt is.
    Zorg goed voor mekaar!!!
    Een goede reis en we horen weer van jullie.
    Johan en Rien
  5. René kouwenberg:
    17 april 2015
    Top! Heel veel succes en plezier.
  6. Marlies:
    17 april 2015
    Top dat jullie op pad kunnen!
    Nogmaals: bon camino!

Groetjes

Jacques & Anny
  8. Angelique:
    17 april 2015
    Helemaal top!!Carpe Diem liefs Angelique.
  9. Trudy en Gerard:
    Wim en Henk
    Hou jullie taai en heel veel succes.gr
  10. Cor bert & britt:
    17 april 2015
    toppers nijmegen veel succes gr
  11. Frans Kouwenberg.:
    18 april 2015
    Veel succes verder en op tijd rusten.
  12. Theo:
    18 april 2015
    Noch was schönes unterwegs gesehen??? Warte auf neue Fotos von der Tour de .... Gruesse aus dem sonnigen Wintersdorf Theo P.S. Die ersten Tulpen blühen in meinem Garten!
  13. Theo:
    19 april 2015
    Schon mal was von Sunblokker gehört??? 140 km... Wollt wohl einen neuen Rekord aufstellen? Wann geht's in die Berge? Hier hat es diese Nacht noch gefroren... Hoffe ihr habt Handschuhe dabei. Theo
  14. Gerry van ginkel:
    19 april 2015
    erge leuke pakjes . ikgeloof in jullie
  15. Francie:
    19 april 2015
    Ja hoor echt" heilige boontjes" goed hoor! Fijn dat jullie weer op pad zijn,het ziet er goed uit!