Wat gaan we hard!

22 april 2015 - Clermont, Frankrijk

Jullie zullen wel denken, is er stagnatie in verhalen maar dat is niet zo. We fietsen kennelijk zo snel dat je daarna geen moed meer hebt om wat aan het papier toe te vertrouwen. Naar ik begrijp is het niet alleen hier mooi weer. Dus we moeten er nu van genieten en wat meer kilometers maken. Na mijn laatste verhaal is er eigenlijk niet zoveel meer gebeurd. We ontmoeten de wandelaarster die vanuit  Leiden op pad is. Op een ander moment gaan we een abdij-terrein op waar we ontvangen worden met kerkgezang vanuit de struiken en dat blijft totdat we weer op de fiets zitten naar het volgende aanknoopunt. Op een ander moment  moeten we afstappen en dan komt er een bewoner die aan de route woont ons vertellen dat we de eersten zijn die hij begroet dit jaar en vraagt of we wat willen drinken bij hem. Ik wist niet dat Frankrijk zoveel kanalen en kleinere stromen heeft waar we langs voeren. Al met al gaat het nog steeds voortreffelijk en hebben we inmiddels al een  kleine 600 km afgelegd. We komen in veel kerken voor ons pelgrimspaspoort. Ook heel bijzonder die reacties dan.voor nu a tout a l' heur.

1. Peter wolters:
    22 april 2015
    Klinkt goed! Ga zo door tot jullie echt bekeerd zijn!
  2. Francie:
    22 april 2015
    Super mannen,fijn om weer bericht van jullie te krijgen en ja het ziet er goed uit hoor! Goed gaan verder en een dikke kus van Francie.
  3. Marlies:
    22 april 2015
    Super! Jullie gaan als een speer!
    Heel leuk om te lezen wat jullie overkomt!
    Zo kunnen we ook weer een beetje op pad!!
    Lieve groet van Marlies en Hans
  4. Wim:
    22 april 2015
    vlak voor de lichtstad dus. gaan jullie die nog bezoeken of past dit niet in de doelstelling van de reis?
  5. Cor bert & britt:
    22 april 2015
    hallo toppers geweldig dat het zo goed gaat met jullie de buurvrouw wil ook graag n mail. van jullie groetjes bert cor .
  6. Ivonne:
    22 april 2015
    Nou, de buurvrouw heeft het adres van jullie lieve schoonzus gekregen hoor :-) Wat leuk om jullie avonturen op deze manier te volgen! Jullie hebben nog steeds prachtig fietsweer en wat zijn jullie al een eind! Als jullie zo door gaan, zijn jullie op tijd terug voor het feest haha. Ga veilig zo door, geniet en om gezond weer thuis! Liefs, ook voor Henk en ook namens Henk! XXX
  7. Frans Kouwenberg.:
    23 april 2015
    Wat fijn om te horen dat het allemaal naar wens verloopt,
    maar neem de tijd want haastige spoed is zelden goed.
    Ik weet nog wel wat van vroeger, maar daar kan ik je nu
    niet mee helpen. Fijne reis verder samen. Groetjes Frans.
  8. Theo:
    23 april 2015
    Jungens, en dag uitrusten??? Geniet davan... .